divendres, 27 de gener del 2012

Tierra de nadie

Tornada a la paret, tornada a les sensacions que t'enganxen a l'escalada. Jornada magnífica, sol i gran ambient a la paret. Via exigent en tots els seus llargs. Via típica de Vilanova, escalada estètica sobre bon canto, cinquens d'una altra època i assegurances més que correctes. Ruta sin fin dominant la vall i oferint una vetllada preciosa.


Les noves generacions: "José" Tomàs.


Toti resolent el tram més exigent.


Xalant a la paret.


Foto cimera: Carlos, Maka i Toti.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Com vaig xal.lar i ke grans ke sou!, i com us trobaré a faltar..., espero ke tatxeu alguna línia més en la meva absència, salut petits!, ens veiem a la tornada!!! Toti

JavaLee ha dit...

M'haguès honrat poder formar part d'una cordada com aquesta. La veterania i l'experiència, sublimant-se amb l'atreviment i la inconsciència. Quin delit passar unes hores, plenes de llum, atravessant la vertical, encegats per la xarlataneria i la mofa constant.
M'haguès honrat formar part d'aquesta cordada, perquè sou grans, perquè tot i veuren's poc, us aprecio i admiro, i m'il.lusiona saber que esteu bé, que seguiu sent els mestres de la pedra. Toti, Paki, US ESTIMO!!!!