dimarts, 1 de juliol del 2008

En beni fa la seva primera via llarga

A les tres de la tarda quedem amb el gran mestre Jover a argentona per dirigir-nos al sector Can Jorba de Montserrat Sud. L'aproximació se'm fa curta, deuen ser els nervis i la por de no saber si m'agradarà o em cansaré massa. Arribem, ens equipem, i el mestre comença a tirar amunt. Quin embolic que em faig amb el reverso!! Després em toca a mi i per feina fins a la primera reunió i allà, classes d'anclament. Després seguim la mateixa operació fins a dalt: escalada fàcil, però com sempre, Montserrat fa fixar-t'hi bé ( això pels novatos com jo).
Finalment a dalt cigarret i apa , avall que no ha estat res. El primer rapel volat no acabo de tenir-les totes, però al final, al tercer, ja és ''coser i cantare''.
Així doncs recollim i cap a la furgo, on ens espera una birra ben fresqueta.
Per acabar la festa, un entrepà i unes birres a l'atzu.
Fantàstic ! ni por, ni esgotament, ni res: NOMÉS DISFRUTAR !!!!!





Dificultat: IV+, D
Dificultat màxima obligada: IV+
Recorregut: 130m
Oberturista i any: J.Oliva i T.Céspedes, 1992
Horari: 1,5h
Orientació: Sud
Material: Cintes exprés
Observacions: ia d'escola. Ideal per quan fa mal temps. Canviada la tercera reunió de lloc (2 metres a la dreta) el 08-08-04.
Aproximació: Des de Can Jorba seguir el camí que porta al Joc de l'Oca. El peu de via és just a l'esquerra del començament del Joc de l'Oca
Descens: 3 Ràpels per la via de la dreta, de 45m, 30m i 40m.
Data d'ascenció: 01/08/2004 Informació proporcionada per: Ressenya















MOLTES GRÀCIES MESTRE.
A VEURE QUAN M'HI TORNES A PORTAR.

1 comentari:

Pitus ha dit...

Felicitats Beni!!!

El cigarret, però, s'ha de fer a baix. Les vies i l'èxit s'aconsegueix quan es posa peu a terra.

Des d'Ainsa con amor. Què vagi bé la celebració al Berguedà. Petons pels dos.